TERENGGANU NEGERI INDAH,TERENGGANU NEGERI MAKMOR,TERENGGANU NEGERI PENUH TRADISI,TERENGGANU KAYA ADAT DAN BUDAYA,TERENGGANU SARAT DENGAN DESTINASI PELANCONGAN,TERENGGANU MENGHIDANG SERIBU SATU MACAM KEISTIMEWAAN UNTUK DINIKAMTI, SEKALI SINGGAH PASTI TERENGGANU AKAN TETAP DI HATI   

Monday, June 14, 2010

Memori Terengganu

Memori Terengganu membawakan kepada anda catatan kenangan dan memori indah di Terengganu.

Catatan Memori Terengganu ini berdasarkan pengalaman individu dipersembahkan sebagai kenangan yang menjadikan Terengganu tetap di hati.Keunikan dan keindahan Terengganu menggamit rasa hingga hati terpaut dan jatuh cinta dek panorama dan keindahan alam, budaya dan pekerti penduduknya, terpegun dengan kehalusan seninya, terliur dengan keenakan masakannya. Jom selusuri Memori Terengganu untuk merasai sama keindahan kenangan di Terengganu.

Terima kasih saya kepada semua individu yang sudi berkongsi cerita dan pengalaman untuk dipaparkan dalam blog ini.

Semoga setiap catatan Memori Terengganu dapat memberi manafaat dan sedikit sebanyak info untuk mereka yang bercadang untuk ke Terengganu Darul Iman.

"Terengganu Tetap Di Hati"

..........................................................................................................................................................................

Hola! hola! Terengganu memory presents information about the beauty and privilege in the state. Vacation on the beach, island resorts, unique culture, delicious food, refined craft, superior accommodation, all to draw your arrival!

No comments:

Post a Comment


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Kembali ke muka depan

Puyoo! Best la Terengganu. Terengganu Tetap Di Hati


web page counter